Tarpdiscipliniškumas Anglų kalbos pamokose

Dalinkis per:

Bendradarbiavimas su įvairiomis organizacijomis, įmonėmis, kitomis mokymo įstaigomis gali praplėsti moksleivių akiratį ir motyvuoti įgyti naujų žinių bei įgūdžių, o kartu suteikia galimybių susipažinti su realiomis gyvenimo situacijomis ir pritaikyti įgytas teorines žinias praktiškai. Nuo verslo plano kūrimo keliaujant Klaipėdos gatvėmis, susitikimų su Valstybine mokesčių inspekcija iki miesto turizmo strategijos rengimo.

Vienas pavyzdžių, rugsėjo 27 d. – tarptautinė turizmo diena, kurią Klaipėdos Simono Dacho progimnazijos anglų kalbos mokytoja Sandra Grinkovienė, bendradarbiaudama su Klaipėdos turizmo ir informacijos centru, integruoja į anglų kalbos užsiėmimus. Šią dieną Klaipėdos miesto turizmo ir informacijos centras siūlo įvairias veiklas, kuriuos mokytoja pritaiko pamokose, skatindama moksleivius mokytis kitaip. Pavyzdžiui, naudojant specialias lupas ir miesto žemėlapį, mokiniai (-ės) gali palyginti istorinius ir šiuolaikinius Klaipėdos miesto objektus. Tokios praktinės veiklos metu mokiniai (-ės) ne tik mokosi anglų kalbos, bet ir įgyja praktinių įgūdžių, pavyzdžiui, kaip teisingai vartoti būtąjį laiką, derindami teoriją su realiomis miesto tyrinėjimo patirtimis.

Toks interaktyvus mokymosi būdas ne tik padeda gilinti žinias, bet ir skatina moksleivius (-es) aktyviai domėtis savo aplinka bei ugdo kūrybišką požiūrį į mokymąsi.

Kitos inovacijos

Komentarai