Dalinkis per:

Tikslas - mokiniams (-ėms) parodyti, kad lietuvių kalba nėra tik praeities kalba, tai yra ir dabarties, ir ateities kalba. Tik kalbomis šiuolaikiniai (-ės) mokiniai (-ės) netiki, tad mokytojai (-os) įvairiais mokymo metodais bando taikyti savo žinias šiandienos aktualijoms. Vienas tokių būdų -  įvairūs projektai, kurių metu jungiamos technologijos ir literatūra. Pavyzdžiui, dirbtinio intelekto sukurtų tekstų analizė. 

Šiuo laikotarpiu naudotis dirbtinio intelekto pagalba kaip priemone, kuri paįvairintų mokymosi užsiėmimus, yra tikras laimėjimas. Programėlės pagalba mokiniai (-ės) gali analizuoti bendraklasių, mokytojos (-o) arba pačių sukurtus tekstus su dirbtinio intelekto pagalba. Arba atvirkščiai - užduoti klausimą ar temą programėlėje ir stebėti, ką sukurs DI. Procesą galima finišuoti su diskusija, pavyzdžiui, ar dirbtinis intelektas gali sukurti tekstą, kurį sunku atskirti nuo vadovėlio teksto, ar lengva atskirti DI ir rašytojo sukurtą tekstą ir pan.

Kitos inovacijos

Komentarai