Dalinkis per:

Technologijų pamokos gali tapti įdomesnės ir inovatyvesnės naudojant projektinę veiklą, kur moksleiviai (-ės) nuo idėjos iki galutinio rezultato mokosi kūrybiškai spręsti problemas nebijodami suklysti. Pasitelkiant bandymų ir klaidų metodą, projektinė veikla skatina savarankiškumą ir kūrybingumą. 

Pavyzdinė užduotis – sukurti ir modeliuoti pieštukinės 3D modelį „Tinkercad“ aplinkoje bei sudaryti veiksmų planą jos įgyvendinimui. Tam, kad užduotis būtų struktūruota, pateikiami aiškūs techniniai reikalavimai: mokiniai (-ės) turi per pusvalandį sukurti preliminarų pieštukinės modelį, atsižvelgdami į numatytus matmenis ir funkcionalumo principus. Svarbu tai, kad mokytojas šio proceso metu veikia ne kaip tiesioginis vadovas, o kaip koordinatorius, leidžiantis mokiniams (-ėms) patiems (-čioms) spręsti problemas. Jei kyla sunkumų, mokiniai (-ės) skatinami (-os) bendradarbiauti tarpusavyje, diskutuoti ir ieškoti sprendimų, remiantis bendraminčių patarimais. Mokytojas įsitraukia tik esant būtinybei arba jei iškyla techninių klausimų, bet pagrindinis vaidmuo tenka moksleiviui (-ei).

Kitos inovacijos

Komentarai