STEAM disciplinų tarpusavio integracija – galimybė mokiniams (-ėms) lengviau pritaikyti skirtingų dalykų žinias bei suprasti, kad mokslas veikia kompleksiškai.
Vienas iš pavyzdžių – Prienų „Žiburio“ gimnazijos biologijos mokytojos, bendradarbiaujant su 9–10 klasių mokiniais (-ėmis), išbandytas eksperimentas „Įžeminimo įtaka sėklų daigumui ir augalų augimui“, kuris puikiai atspindi STEAM disciplinų dermę. Šiame eksperimente biologijos ir fizikos principai integruojami, siekiant ne tik gilesnio supratimo, bet ir praktinio žinių pritaikymo.
Eksperimentu buvo siekiama išsiaiškinti, kaip įžeminimas paveikia augalų daigumą. Mokiniai (-ės) sukonstravo įrangą, kuri leido patalpose augančius daigus įžeminti: vienas laido galas buvo įkištas į žemę, o kitas prijungtas prie daigintuvo, kuriame buvo sėjami įvairūs augalai. Rezultatai parodė, kad įžemintų augalų sėklos sudygo greičiau ir augalai augo sparčiau, tai leidžia ne tik suprasti biologinius procesus, bet ir įvertinti fizikos dėsnius, kurie dalyvauja šiame reiškinyje.