Fizikos pamokos ypatingos tuo, kad jose galima derinti pačius įvairiausius metodus: nuo eksperimentų, demonstracijų, įtraukiųjų pamokų iki teminių pristatymų, diskusijų ar net debatų.
Metodai, skirti kūrybiškumui ir problemų sprendimo gebėjimams lavinti, gali puikiai praturtinti pamokas. Vienas tokių pavyzdžių galėtų būti šilumos temos nagrinėjimas jaunesnėse klasėse, susiejant ją su praktiniu ir kasdienišku pirties konceptu. Pamokoje mokiniai (-ės) analizuoja pirtyje vykstančius fizikos procesus: kokios sąlygos reikalingos, kaip šiluma veikia organizmus, kokį vaidmenį atlieka oro drėgmė. Siekiant pagilinti supratimą, mokiniai (-ės) savarankiškai gali surasti informaciją apie pirties krosnies kuro rūšis ir akmenų šilumines savybes, o galiausiai atlikti skaičiavimus, siekiant sukurti optimalius parametrus savo „įsivaizduojamai“ pirčiai.
Jeigu minėtas (ir ne tik šias) temas nagrinėti ne tik fizikos aspektu, bet ir biologijos, geografijos, matematikos, istorijos ar net dailės - mokiniai (-ės) iš jų išsineš daugiau, negu grynas formules ar sąvokas.