Druskininkų Saulės mokykloje, siekiant sukurti aplinką, grindžiamą tarpusavio pasitikėjimu ir pagarba, mokytoja Ieva Savulionienė derina individualizuotą mokymą (parenkant skirtingas užduotis vaikams pagal jų gebėjimus, pačių išsikeltus tikslus – tai daryti padeda ViLLE sistemos pasitelkimas), tėvų įtraukimą ir susitarimų kultūros puoselėjimą.
Vienas pavyzdžių – mokytojos įdiegta autorinė metodika „Pupos“. Šis metodas yra ne tik puikus socialinio emocinio intelekto lavinimo įrankis, bet ir padeda ugdyti vaikų refleksijos įgūdžius: klasėje stovi stiklainis, pažymėtas įvairiomis linijomis, kiekvienos dienos pabaigoje mokiniai (-ės), kurie (-ios) laikėsi visų susitarimų ir elgesio taisyklių, į stiklainį įmeta po pupą.
,,Pupų“ metodas derinamas kartu su socialiniam-emociniam intelektui skirta vaizdine priemone ,,Sustok prieš raudoną“ (šviesoforo analogas). Ši priemonė atvaizduoja savireguliacijos, problemų, konfliktų sprendimo strategijas. Pavyzdžiui, mokiniai (-ės), nesilaikę (-iusios) susitarimų ar sukonfliktavę (-usios) su kitais (-omis), ,,patekus“ į geltoną zoną (,,Sustok. Pagalvok. Įvardink problemą“) tariasi dėl problemos sprendimo. Jeigu susitarimo laikytis mokiniui (-ei) vis tik nepavyksta, jis (-i) ,,patenka“ į raudoną zoną (,,STOP. Privalome aptarti pasekmes“). Siekiant ugdyti mokinių sąmoningumą, priežasties ir pasekmės ryšius, klasėje vyrauja natūralios ir loginės pasekmės.