Vytautės Žilinskaitės pasakos „Robotas ir peteliškė“ analizė literatūros pamokoje gali būti papildyta praktiniu robotų konstravimu! Būtent taip atrodė šios pasakos nagrinėjimas, kurio ašyje mokiniai (-ės) kūrė robotus su degančia oranžine akimi. Oranžinė akis simbolizuoja roboto „gyvybę“ ir jo suvokimo transformaciją, suteikiant galimybę mokiniams (-ėms) literatūrinę simboliką išgyventi praktiškai. Tai gali padėti giliau suprasti kūrinio idėjas ir moralinius klausimus apie technologijų ir gyvybės santykį.
Tokia pamoka sujungia literatūros ir technologijų sritis, skatindama kūrybišką mąstymą ir techninius įgūdžius. Mokiniai (-ės) ne tik analizavo tekstą, bet ir fiziškai patyrė roboto ir žmogaus sąveiką, kuri aptariama pasakoje. Toks integruotas požiūris praturtina mokymosi procesą, padeda geriau suvokti literatūros kūrinį ir lavina praktinius inžinerijos įgūdžius.