Matematikos uždavinius mokiniai (-ės) Vilniaus Antakalnio gimnazijoje sprendžia plėsdami (-os) kultūrines žinias. Pavyzdžiui, įprastus uždavinius keičia užduotys su sąlygomis užsienio kalba, sukurtos pačios mokytojos – „Inga ruošiasi kelionei į šiaurės Italiją ir nori išmokti svarbiausių italų kalbos frazių. Pirmą dieną ji išmoko 5 frazes (pasako mokiniams (-ėms) kokias), o kiekvieną kitą dieną didina išmoktų frazių skaičių trimis“. Uždaviniai taip pat atrenkami iš Senovės Graikijos, Egipto ar Indijos matematikos mokymo atitinkamu laikmečiu – susiję su jo aktualijomis, herojais, ar literatūra; būna pateikiami pvz., graikų, italų, anglų kalbomis ar suformuluoti įprasminant matematikos mokslo pradininkus: skaičiuojant Diofanto gyvenimo etapus ar sprendžiant R. Dekarto uždavinius. Taip ne tik sužadinant mokinių smalsumą, bet ir įtraukiant kultūrinio pažinimo elementų.