Mokymasis vyksta pietaujant, važiuojant į mokyklą, o gal tiesiog užsiimant mėgiama veikla laisvalaikiu. Tokiu būdu ne tik atpažįstamos kasdienės problemos, bet ir ugdomos kompleksinės kompetencijos bei praktiškai pritaikomos teorinės žinios. Vienas iš puikių pavyzdžių – savo CO₂ pėdsako tyrinėjimas. Moksleiviai (-ės) visą savaitę stebi savo įprastą veiklą ir fiksuoja, kiek laiko naudojasi kompiuteriu, ką valgo, kaip keliauja į mokyklą ir pan. Po savaitės, pamokos metu, naudodami internetinėje programoje pateiktą skaičiuoklę, jie nustato, kokį pėdsaką palieka jų veiklos.
Šie duomenys pasitelkiami siekiant rasti tiek individualius, tiek kolektyvinius sprendimus keisti elgseną, tam, kad žmogaus poveikis klimatui būtų kuo mažesnis – tai – svarbiausias uždavinys.
Iniciatyvas puikiai pratęsia ir susijusius projektus įprasmina toliau vykstantys debatai, braižomi minčių žemėlapiai ar organizuojamos tiriamųjų darbų konferencijos. Taip mokiniai (-ės) turi galimybę pristatyti atliktus tyrimus nuo asmeninio CO₂ pėdsako ir jo mažinimo sprendimų, atsinaujinančių energijos šaltinių naudojimo iki atrastų tvarumo strategijų.