Dalinkis per:

Vilniaus licėjuje mokiniai (-ės) skatinami (-os) susipažinti su naujomis mokymosi programomis kitaip - mokytojos Rasos Žemaitaitienės sukurta inovacija - ant sienos iškabinti plakatai „Pasiekimus ir pasiekimų lygių požymius aprašantys terminai“, iš kurių parinkus tinkamiausią sąvoką yra formuluojamas pamokos tikslas, sėkmės kriterijai arba uždaviniai bei rengiamos užduotys. 

Chemijos pamokos turinį bei eigą keičia programoje užfiksuotas vienas ar kitas terminas (veiksmažodis) iš dvylikos pasiūlytų. Pateikiami du, vienos chemijos pamokos, sėkmės kriterijai arba uždaviniai, kurie „stumia“ mokinį (-ę) ne tik matuoti asmeninę pažangą pamokos pabaigoje, bet ir „priverčia apsidairyti aplinkui“. Pavyzdžiui, mokiniai (-ės) turi „išardyti: kabelį ir įvardinti, iš kokių medžiagų jis pagamintas, ir atlikti eksperimentą – tyrinėti kabelio sudedamąsias dalis, t. y., sverti, matuoti vielos ilgį, skerspjūvį ir kt., rinkti duomenis bei juos apdoroti“.

Kitos inovacijos

Komentarai