Vytautės Žilinskaitės pasakos „Robotas ir peteliškė“ analizė literatūros pamokoje buvo papildyta praktiniu robotų konstravimu, kurio metu mokiniai (-ės) sukūrė robotus su degančia oranžine akimi. Oranžinė akis simbolizuoja roboto „gyvybę“ ir jo suvokimo transformaciją, suteikiant galimybę mokiniams (-ėms) literatūrinę simboliką išgyventi praktiškai. Tai padėjo giliau suprasti kūrinio idėjas ir moralinius klausimus apie technologijų ir gyvybės santykį.
Ši pamoka sujungė literatūros ir technologijų sritis, skatindama kūrybišką mąstymą ir techninius įgūdžius. Mokiniai (-ės) ne tik analizavo tekstą, bet ir fiziškai patyrė roboto ir žmogaus sąveiką, kuri aptariama pasakoje. Toks integruotas požiūris praturtina mokymosi procesą, padeda geriau suvokti literatūros kūrinį ir lavina praktinius inžinerijos įgūdžius.